Helgen

Hela helgen har redan gått! Galet hur fort tiden går ibland. Eller snarare alltid.

Fredag. Var ute och sprang på förmiddagen. Blev 6 snabba kilometer sett till formen jag befinner mig i. 31 minuter stannade klockan på när jag var tillbaka där jag startade. Jobbade sedan på eftermiddagen och kvällen. Stressade hem för att laga mat att ha med mig till jobbet och slängde i lite färg i håret.

Lördag. Jobbade till fyra och skyndade sedan hem för att en stund senare lämna huset igen med årsfest i sikte. Årsfesten är alltså den årliga avslutningen med fotbollsföreningen. Det var en rolig kväll med tre-rätters middag, prisutdelning och liveband.

Idag, söndag. Har gjort minsta möjliga med Håkan Hellström som ständigt sällskap. Han är en trogen vän, han! ;)

Imorgon väntar ledig måndag med klippning hos Emelie, (som syns på en suddig bild här nedan, från gårdagens förfest) letade efter vinterjacka och så lite träning på det!

Ny vecka, nya tag!

/A.


Kommentarer
Postat av: Anki

Låter som att du har haft en riktigt härlig helg..:)

Postat av: lina

Jag gillar Luleå som stad, nära till vattnet. Men vintrarna kan kännas lite långa, detta ständiga mörker som blir. Fast på sommaren blir det ju aldrig mörkt, så då får man igen soltimmarna :)

2011-10-24 @ 13:22:58
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Johanna

Haha ja du ser allt lite sugen ut! ;)

2011-10-24 @ 21:51:32
URL: http://jlohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0