Farväl spaghetti!

Mina spaghetti till armar är snart ett minne blott! Fokuserad som aldrig förr entrade jag gymmet idag. 15 minuter på cykeln och sedan var det dags för armarna att få bekänna färg.

Jag kan tyvärr inte beskriva passet särskilt bra eftersom styrketräningstermer inte är något jag slänger mig med dagligen. Men, bicepscurls blev det i alla fall. (kan man skriva det i plural?) "Dipsmaskin" och så den där när man halvligger och drar vikten mot kroppen. Mjölksyran var total i hela överkroppen!

Blev även axlar med skivstång och så ytterligare några maskiner som jag inte ens försöker mig på att beskriva. Som ni kanske förstår är jag en löpare, ingen muskelbyggare, haha. Men snart så! Ska verkligen försöka få till minst ett ordentligt styrkepass i veckan från och med nu!

Har för övrigt sett en död älg idag, på betryggande avstånd visserligen, men ändå lite smått traumatiskt. Jag såg hornen. Såg hur jag kunde krockat med den och blivit spetsad av hornen, alternativt ihjälbiten. Luriga djur de där. Opålitliga.

Nu, 3-2 till Sverige!

/A.


Kommentarer
Postat av: Jos

Du vet att de är växtätare va?

2011-10-11 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0