Dator

För en gångs skull sitter jag framför datorn. Läser bloggar, överför aktiviteter från Garmin och läser ännu fler bloggar. Det är himla smidigt att ha en iPhone, men det går lite snabbare med en dator, inser jag nu när jag väl sitter här.

Blogg.se-appen är himla smidig, men det fungerar inte alltid att bifoga bilder. Blir därför lite småtråkiga inlägg emellanåt...

Dagen bjuder eventuellt på en cykelrunda i eftermiddag, beroende på om Ida känner sig manad att följa med eller inte. Annars blir det nog lugnt på träningsfronten. Fotlederna känner inte för att springa idag, det säger de bestämt.

Tidigare i veckan kom jag att tänka på Helsingborgsäventyret. Vi cyklade verkligen till Helsingborg! Jag kommer aldrig någonsin glömma smärtan i ryggen och baken. Det är helt otroligt att en sadel kan göra så mycket "skada". Aldrig mer riktigt långt på den sadeln, det är ett som är säkert! Nästa år blir det 30 mil på en dag istället för 14. Jag får ångest bara jag tänker på det.

Skidor däremot! Ser fram emot skidsäsongen så otroligt mycket! Kan vi inte bara hoppa över hösten och gå direkt till snön?

Just det, bilder var det ja. Så här såg jag ut för en vecka sedan, enligt Lotten, 3 år:




Hon kommer bli något stort, den tösen...

/A.

Kommentarer
Postat av: johanna

ahha ja visst är hon! nästan lite läskigt ;D

2011-10-09 @ 13:15:22
URL: http://jlohlin.blogg.se/
Postat av: johanna

Hahha va det inte mer som kyckling och ris? ;) usch haha

2011-10-09 @ 13:16:07
URL: http://jlohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0