Besviken

Skulle spenderat lördagsförmiddagen på en cykelsadel och njutit av det fantastiska vädret. Ida och jag ska nog sluta att planera och köra alla pass helt på impuls, annars är det alltid någon som blir sjuk.

Cykelturen är en sak, men skulle även serverat på bröllop ikväll. Magsjuka natten mellan torsdag och fredag satte dock stopp för de planerna. Nog för att jag mår bra idag, men vill helst inte smitta ner ett helt gäng bröllopsgäster. Jag hoppas att bröllopet i vilket fall som helst blir fantastiskt på alla sätt och vis!

Funderar på att orka mig ut en liten runda i höstsolen. Kanske blir en runda i skogen för att leta efter trattkantareller.

Tips: smörstekta trattkantareller med grädde och lite, lite salt. Lördagslyx!

På återseende, då med ny energi!
/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0