Storm

Storm+löpning. Resultat: puls högre än vid intervallträning.

Seriöst, vad händer? Det är verkligen första advent idag. Ingen snö, ingen julkänsla. Däremot regn och rusk och storm. Och ett nystädat rum med ljusstake och julstjärna.

Igår var jag och Ida och provade ut skidor! För min del blev det ett par finfina Fischer (hej Hellner!) och Ida satsade på ett par Atomic. Får förhoppningsvis hämta dem nu till veckan. Bara en liten detalj som saknas nu... Snön!!

Åh, som jag längtar. Snälla vädergudar, give me some snow! Jag struntar i om det regnar hela nästa sommar, bara jag får min snö här och nu.

För att återgå till de inledande raderna. Löpning, 9 km, motvind och regn. Sedan hem och iväg för att spela på adventssamling. Känna otroligt bra att ha trotsat vädret. Inga inställda pass här inte!

I övrigt kan jag meddela att jag ätit enorma mängder pepparkakor idag, ifall någon undrar. ;) De satt där de skulle, kan jag också förtälja.

Här nedan: Ida på väg hem från Värnamo efter skidinköp.

Hasta luego!
/A.


Kommentarer
Postat av: Catharina

Ja, snön verkar hålla sig undan. Dålig stil, kan man tycka. Dansa lite snödans kanske?



Och apropå regn, du vill inte ha det på Vätternrundan, jag lovar...

2011-11-29 @ 11:14:06
URL: http://supertjejklassikern.outsideonline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0