Intensiv vecka

Intensivt ja. För tillfället är min bror och hans sambo i USA och jag är därför hus och kattvakt. Har haft en vecka innehållande jobb, tre orkesterrep, en konsert och så jobb på julmarknad hela helgen. Otroligt roligt, men väldigt intensivt. Samtidigt flänger jag fram och tillbaka. Bor här, men har saker hemma. Åker hem, hämtar saker, åker hit, kelar med katten och åker vidare mot nya mål.

Träningen har gått sådär i veckan, endast tre pass, men förhoppningsvis blir det en runda innan jobbet imorgon. Det är ett medvetet val att träna värre timmar den här veckan, med tanke på alla andra aktiviteter. Men, prioriteringar! Ikväll skulle jag egentligen umgåtts med härliga kompisar, men efter att ha somnat i soffan valde jag att prioritera just soffan. Efter Så mycket bättre får det bli sängen, trots den extrema pensionärsvarningen! Kan vara 20 år en annan dag, ikväll är jag 75.

Jag ger er mitt fina sällskap här i soffan - Kompis!

/En slutkörd A.


Kommentarer
Postat av: Anki

Tack, vad snäll du är! Skidåkning och styrketräning ligger nog bakom dem. Sedan är det kanske lite fusk att ta bilden i spänt läge i slutet av ett armpass också, lite mer uppumpade än vanligt..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0