London i bilder

Efter en härlig Londonresa borde jag vara utvilad. Så är självklart inte fallet. Trött, men ändå full med ny energi! Nu klarar jag mig fram till semestern. Ibland behövs det så lite!

Vi har turistat, shoppat, varit på musikal och strosat omkring i mysiga områden och hängt i Hyde Park, som kryllade av löpare! Insåg att det nog måste vara där man springer en sommarkväll i London. Bestämde mig för att ta med mig löparpjuxen nästa gång jag åker till London, för det såg verkligen hur härligt ut som helst!

Bjussar på några helfestliga bilder:

Mag'dut spexar till det med Mister Ben.


Amanda i den klassiska telefonkiosken.


Snygga brudar!


Jag, strax innan vi åkte hem till Sverige igen...

Alltså, jag hade tänkt slänga upp en hel massa bilder här men nu har jag helt seriöst försökt i 1,5 timme. Jag ger upp, kapitulerar och överväger att köpa en ny dator.

Godnatt!
/A.

Kommentarer
Postat av: Rosie

Bästa uppdateringen i din blogg! ;) London satt verkligen fint! Favorit i repris nån mer gång minsann :)

2011-05-11 @ 23:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0