Jag vill ju bara se bra ut naken

Den här dagen blev inte alls som planerat. Kvällens planerade cykelpass blev till löpning. Den planerade shoppingrundan blev till inställd barnpassning och jag hamnade istället i solen. Fick hem de här böckerna idag, så jag höll mig sysselsatt:



Löpningen blev en drygt 5 kilometer lång runda som avslutades med en fartökning. De sista kilometerna gick i 04:11 respektive 04:03-tempo. Härligt att få rasta benen lite. Som vanligt ont i vaderna men har börjat vänja mig vid det nu. Smörjer ihärdigt med tigerbalsam och hoppas på mirakel!

Imorgon är det studentfirande som gäller. Känns nästan overkligt att det är ett helt år sedan jag tog studenten. Aldrig förr har 12 månader gått så fort! 12 månader senare och jag är fortfarande lika förvirrad när det gäller framtiden. Varför ska det vara så svårt att bestämma vad man ska göra med sitt liv?

Tid: 25:48 min
Distans: 5,25 km
Medeltempo: 04:55 min/km

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0