Tanten är tillbaka

Ledig måndag betyder att jag blir uttråkad lagom till lunch.

Uttråkad betyder alldeles för mycket tid vid datorn, tre promenader, brödbak och slutligen fotbollsträning. Tog med mig kameran när jag gick en runda i skogen, naturen är verkligen helt otroligt vacker! Hej, jag heter Alexandra, är 20 år och tant.



Tänk att det var snö för tre månader sedan. Nu är det gröna träd, solsken och fågelkvitter. Snö i all ära, men solen är ändå efterlängtad. Men, snart är det vinter igen. Då ska jag bannemig bli grymt bra på längdskidor. Vasaloppet närmar sig med stormsteg! ;)

Jag kunde förresten vara med på hela fotbollsträningen idag. Ju längre tiden gick, desto bättre kändes det faktiskt i vaderna. Nu efteråt är de stela och tunga, men det får jag nog räkna med. Jag och Sandra joggade ett varv på elljusspåret efter träningen också, för att verkligen jogga ner ordentligt. Känns skönt att de 2,5 kilometerna gick ganska smärtfritt trots allt. Man får vara glad för det lilla!

/A.

Kommentarer
Postat av: Marieh

Jag längtar sååå efter skidsäsongen!!

2011-05-26 @ 19:31:33
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0