Nervöst

Igår var det 3 veckor kvar till Halvvättern. Fastnade på YouTube igår och hittade denna video. Otroligt inspirerande, men samtidigt nervöst. Känns konstigt att jag ska cykla där om 20 dagar. Det som oroar mig är egentligen inte själva cyklingen, utan något helt annat. Något lite fånigt egentligen. Pedalerna. Känner att jag börjar komma in i "koppla ur innan korsning-tänket" nu, men det är ändå lite läskigt att vara "fastkopplad". Men, vad tusan. Det kommer säkert gå alldeles utmärkt. Har ju 20 dagar på mig att göra det till en ren reflex.

Det som samtidigt känns lite lugnande är att se de människor som genomförde Halvvättern 2009. Kan de, kan vi!



/A.

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Heja dig! Du kommer klara det =)

2011-05-23 @ 13:37:39
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Maggi

Åh lycka till!!!

2011-05-23 @ 19:38:45
URL: http://scentedgrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0