Nu nedrans!

Igår spelade jag min första, men definitivt inte sista match för den här säsongen. Kände mig lite ringrostig i första halvlek, kände av vaderna i pausen, men i andra, då var jag fit for fight! Hittade tillbaka till mitt gamla jag, tog 45 minuter att komma in i det. Det blev dessvärre förlust, 2-3. Väldigt surt med tanke på att vi verkligen hade spelet i andra halvlek. Men, men, surade och sörjde förlusten igårkväll, men nu är det dags att ta nya tag! Ny match på lördag väntar, då Växjö FF ska få sig en match!

Är nyss hemkommen från fotbollsträning nu. Lite "kamp-övningar" och skott. Kände av vaderna lite väl mycket mot slutet, och övergick till att styrketräna lite. Körde inte mer än 25 minuter, men det var tillräckligt för att armarna skulle få sig en genomkörare. Vill ju inte tappa tricepsen nu när jag väl fått dem att träda fram, haha.

Tidigare kändes fotbollen lite halvseg och motivationen till att springa omkring och jaga en boll var som bortsprungen. Nu är den tillbaka, och det är med besked! Nu nedrans är jag redo att fightas, tacklas, armbågas och rensa bollar långt ut till skogen. Nu nedrans är jag sugen på att spela fotboll. Nu nedrans kör vi!


Gammal bild, samma spelare.

/A.

Kommentarer
Postat av: lina

Kul att du är på gång igen med fotbollen! :)

2011-05-17 @ 07:18:12
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0