Den där nördiga listan

Jag sitter här och funderar på den där listan jag påbörjade för ett tag sedan. Den rann liksom ut i sanden på något underligt vis. Eller underligt var det kanske egentligen inte, jag insåg att punkterna på listan var mer eller mindre tråkiga att skriva om. Favoritmellis tror jag var nästa punkt på listan, men i ärlighetens namn - hur många bryr sig om att jag tycker om att äta keso och bär med cashewnötter? Nja, intressantare läsning finns kanske.

Härmed lägger jag ner projektet med den lilla listan. Att avbryta saker och ting är inte riktigt min grej, men ibland får det bli så helt enkelt. Punkt slut. Finito. Over and out.

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0