Visset

Solen skiner och lockar. Allt jag vill är att få hoppa i löparskorna och ge mig ut på en runda. En promenad hade inte heller varit fel. Men nej, icke. Totalvila innebär även promenad-förbud. Och simma får jag inte heller göra. Inte heller övningar där jag sträcker/spännen benet, som plankan. Det känns så otroligt visset. Känns som att jag kan glömma mitt stora mål för säsongen; Göteborgsvarvet. Har inte sprungit på en vecka nu och har minst 10 dagar helvila framför mig. Känns som att allt slit varit förgäves. Att min kondition snart är nere på noll, och det blir till att börja om från början igen. Med vilopuls 80 istället för 40. 

Så frustrerande. Så visset.

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0