Bright




Så här härliga är mina kära lagkamrater! De ställer minsann alltid upp när kameran kommer fram och jag säger "kom igen bruuudar, ett kort till bloggen!"

Efter jobbet åkte jag upp till träningen. Kollade så de skötte sig nere på grusplanen (det gjorde de självklart!) och gick sedan in i styrketräningsrummet. Lite gladare idag, över att äntligen få cykla! Så det blev 40 minuter på cykeln och sedan styrketräning. Vågade mig på plankan, 90 grader (dock inga 10 minuter som Stenmark) och armhävningar. Jag har nog lyckats med konststycket att vila mig i form tror jag! Tänkte att armhävningarna skulle bli tuffa som tusan att klara av, men 30 stycken i rad lyckades jag fixa utan superstora problem. Eller ja, egentligen har jag väl kanske inte vilat mig i form, det enda jag har tränat är ju överkroppen.

Vältränade armar men otränad i övrigt är ju iallafall bättre än en helt otränad kropp. Always look at the bright side of life! Och på tal om bright, vi går verkligen mot ljusare tider. Snart är det grillning i solnedgång efter en härlig löparrunda i shorts och linne som gäller!
/A.

Kommentarer
Postat av: AKA

Haha tell me about it! Jag kommer bli rena biffen upptill med små små spindelben nertill! ;) Hoppas det rätar upp sig snart för dig!

2011-03-31 @ 06:55:28
URL: http://akaontherun.blogg.se/
Postat av: Ohlin

Nemen ack så tjusiga bilder! Tycker att kameran borde följa med oftare på träningarna! ;) haha! PusS

2011-03-31 @ 19:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0