Vickan den viga och smarriga vårrullar

Gårdagen blev himla rolig till slut! Klockan sju begav vi oss till gymmet - jag, Sandra och Vickan.




Styrketränade ganska mycket faktiskt faktiskt, i lite drygt en timme. Blev en hel del tjatter emellanåt också, tävlade om vem som har störst biceps och fotade Vickans vighet. Tusan vad vig den tösen är!



Efter en snabb dusch åkte vi sedan och och kinamat. Sandra kläckte ur sig flera lustiga saker igår som förgyllde vår kväll, bland annat följande:

Jag - Galet vad goda vårrullarna var!
Sandra -  Jag har aldrig ätit vårrullar.
Jag - Va? Har du aldrig en smakat? Smaka här då!
Sandra - Nej, då kanske jag tycker om det.
Jag - Ja?
Sandra - Det är ju onödigt att testa och kanske tycka om det när det är så onyttigt.

Haha, Sandra i ett nötskal. Vickan och jag idiotförklarade henne givetvis och åt nöjt vidare på våra utsökta små rullar. ;)

Tack för gårdagen, hörrni! :)

/A.


Kommentarer
Postat av: viccus

blonda sandra.. det är tur vi brunetter håller ihop. Taaack själv ska du ha! :D

2011-03-20 @ 17:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0