Skräll

Hör och häpna! Dagen bjuder på två stora skrällar:

1. Imorgon ska jag till sjukgymnasten för att försöka reda ut vad som är fel med vaden.
2. Jag tränade med pilatesboll idag.

Det var dagens skrällar det.

Medan de andra sprang omkring i snön på grusplanen cyklade jag i 20 minuter och mosade magen i en halvtimme. Plankan i olika former och andra mer eller mindre lustiga övningar. Nästan så jag vill vakna med ont i magen imorgon!

Det är verkligen typiskt. Igår var jag lycklig och skrev att våren är här. Vaknde idag, såg ut att bli en solig och fin dag. Framåt 11 började det regna. Hoppsan, regn? tänkte jag. Klockan 12 övergick regnet till snö. Hoppsan, snö? tänkte jag. När jag sedan skulle åka från jobbet till träningen framåt kvällen var det snöslask och superhalt. Hoppsan, våren kommer nog nästa vecka, tänkte jag.

/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0