Ola Salo är magsjuk

Det blir ingen konsert ikväll, Ola Salo har fått magsjuka. Konserten blir istället den 3:e april. Lite smått besviken är jag allt. Ganska så mycket, men inget att haka upp sig på egentligen, kan ju ändå inte göra någonting åt det. Tycker mest synd om Ola Salo som ligger och spyr. Usch, det är ingen höjdare...

För den som vill veta mer om Salos magsjuka, finns det att läsa om här. ;)


foto lånat från aftonbladet.se

Tur att vi har bokat biljetter till Växjö nästa vecka också. Men ändå, otroligt surt när man ställt in sig på att åka idag. Åh...

För den som inte känner mig särskilt väl, kan jag avslöja att Mikael Persbrandt är lite av en idol. Mycket av en idol till och med. Träffade faktiskt honom i somras och snicksnackade lite. Med tanke på vad jag lyckades få ur mig, kan man konstatera att man nog inte ska träffa sina idoler egentligen, hehe. Han är iallafall i blåsväder idag, stackarn. Eller ja, har man tagit kokain får man kanske skylla sig själv...

/A.



Kommentarer
Postat av: J

"Träffade faktiskt honom i somras och snicksnackade lite." Om man ska överdriva ska man se till att personer som var med inte läser det man skrivit... haha! Och vem var det dessutom som pushade dig att gå fram?! Varsågod, det var så lite, så! ;)

2011-03-18 @ 20:36:00
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: AKA

Sv: Men jag veeeet! 40 kg är as-tungt! Med ett ben. Jag sa ju att hon tuffat till sig, min sjukgymnast. Big time!!!



Va coolt att du känner Persbrandt! Se upp bara om han vill bjuda dig på ngt vitt mjöligt. Då är det inte vaniljsocker! ;)

2011-03-19 @ 09:14:49
URL: http://akaontherun.blogg.se/
Postat av: Syedlily

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-11-07 @ 15:11:35
URL: http://syedlily.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0