Oh My God!

Gårdagen var himla rolig! Jag och Sandra lagade mat medan Vickan och Ohlin åkte land och rike runt på jakt efter chips, hehe. Här tar Ohlin för sig av kyckling med sötsur sås, ris och grönsaker:



Sedan var det Melodifestivalen som gällde. Jag röstade några gånger på The Moniker, men inte hjälpte det, inte... frustrerande att mister Sockersöt Saade går och vinner, med en ruskigt dålig låt till på köptet. Näe, tacka vet jag underbara Oh My God!



Hur som helst. Efter att de andra jublat klart över att Sanna Nielsen inte hade chans att vinna, satt jag och bet på naglarna av nervositet och hoppades på bidrag nummer 3. Som tur är, var det inte bara jag som blev besviken - även Vickan fick sin favorit nedröstad. (men hur är det möjligt att heja på Danny?!)

Tröstätande för vissa, segergodis för andra, gott var det i vilket fall som helst:



Höjdpunkten var självklart när Ola Salo dök upp som en skänk från ovan, i charmig outfit och med en lika fantastisk röst som vanligt!

Sedan blev det Alias och en hel del skratt åt mer eller mindre smarta ordförklaringar. Tack för en rolig kväll!

/A.


Kommentarer
Postat av: viccus

tack ska du själv ha! Inte konstigt att man blir besvien. Danny är som en store bror för mig. Fast inte mig emot att Saade (min pojkvän) vann. Fast det hade ju faktiskt inte heller gjort så mycket om min pappa/the moniker vunnit. Rena rama släktkalaset!

2011-03-13 @ 12:41:46
Postat av: malin

Sv. Jag får nog ta och hålla med dig på den punkten!! ;)

2011-03-13 @ 12:51:02
URL: http://malingerdle.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag tycker Vicks kommentar var av hög kvalité!

åh visst, the moniker va ju himla speciell o bra han med!! Iaf, tack själv :D väldigt roligt var det!!

2011-03-13 @ 13:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0