Melodifestivalshäng

Ikväll blir det matlagning, godisätande, spel och Melodifestivalen med tre härliga brudar från laget!

Hade tänkt träningscykla en stund nu innan, men efter torsdagens träning gör det till och med ont i vaden nu när jag går. Den är ruskigt klen, den där muskeln. Så, jag får väl vila mig i form. Försöker att inte tänka på hur kort tid det egentligen är kvar till Göteborgsvarvet. Kämpar för att hålla paniken borta.

Ikväll vinner The Moniker förresten. Kom ihåg var ni läste det först! (haha, det var ju antagligen inte här iallafall)

/A.

Kommentarer
Postat av: J

Min biologilärares son spelade bas bakom the Monkier... Ifall du vill ha en "kändis" till att tala om för Kristian.. ;) Haha

2011-03-13 @ 07:56:42
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0