Matblogg

Nog för att jag snart lämnar tonåren bakom mig, men att förbereda kvällens måltid, ger mig verkligen vuxenpoäng! Benfri kortlett, färska champinjoner, paprika, lök och vitlök ska nu få puttra en stund på spisen medan jag skalar och klyftar potatisen. Detta ska sedan förtäras efter kvällens träning. Träning ja, det vill säga träna mage och armar. Kommer säkert bli en helfestlig stund, hrm.

Jag hoppas verkligen att min ansträngning inför kvällens måltid ger gott resultat. Om inte slutresultatet smakar bättre än vad bilden jag precis tog på långkoket visar, blir jag nog varken jag eller övriga familjmedlemmar supernöjda, hehe.
To be continued...
/A.

Kommentarer
Postat av: J

Det låter ju väldigt gott iaf! :)

2011-03-16 @ 18:51:45
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0