Kalmar

Håkan Hellström och The Ark har konsert i Kalmar den 23 juli. Biljetter bokade? Check.

Idag har jag haft en halvseg dag. Jobbat, varit alldeles för trött, tagit en powernap utan något vidare resultat och sedan varit på orkester. Nu sitter jag här med en kopp kaffe och slösurfar. Det där med att man blir pigg av kaffe har jag aldrig förstått mig på, jag kan dricka litervis med kaffe hur sent som helst utan att ha minsta svårt att somna.

Något som just nu är i planeringsfasen, förutom sommarens konserter är ett evenemang som går av stapeln nästa sommar. OS i London! Det som känns grymt kul är att det faktiskt kommer bli av, det är mer än löst prat som sedan rinner ut i sanden. Är dock en lustig känsla att planera inför nästa år. År 2012. Året då jorden kommer gå under. Och världen. Det gäller verkligen att passa på att pressa in så mycket upplevelser som möjligt fram tills dess. Oj, kom jag ifrån ämnet nu?

Detta blogginlägg visar nog ganska tydligt hur jag är som person egentligen. Lite smått förvirrad sådär...



& för att undanröja alla tvivel - jag tror verkligen inte att jorden går under nästa år.

/A.


Kommentarer
Postat av: J

HERREGUD! Först Håkan Hellström och sen börjar du en mening med &?! Jag är i chock! ;)



OS 2012, vi håller tummarna stenhårt för biljetter, för du vet väl att vi signar upp för chansen att få köpa biljetter, va? Det är alltså inte alls säkert att vi får dem.. :( Men vi håller tummar och tår allt vad vi kan!

2011-03-30 @ 04:21:49
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0