Imorgon smäller det!

Imorgon gör jag och Jacqueline ett nytt försök. Växjö och The Ark står på programmet. Om allt går enligt planerna blir det en av de bästa dagarna på länge. Galet vad peppad jag är, så sjukt taggad för konsert! :D Kolla in det här klippet ifrån en av vårens konserter. Tänk er mig och Jd längst fram, fast imorgon. Hallelujah, så underbart!




Nu ska jag dricka min sista kopp kaffe som tonåring, och sedan slänga ihop en tårta. Må Ola Salo vara frisk imorgon, och alla andra inblandade.

/En förväntansfull A. som precis är hemkommen efter att ha styrketränat i 45 minuter.


Kommentarer
Postat av: J

Okej, till och med jag blir nästan lite tårögd och SJUKT sugen på att se dem live igen!

2011-03-24 @ 03:18:35
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0