Härliga kommentatorer

Har nu sett på Duellen. Det var lite svårt att ta det seriöst med tanke på expertkommentatorerna. Jag skrattade mig igenom hela sändningen, ofrivilligt. Erik vann dessvärre inte, men han kämpade tappert!

Jacob Hård och Anders Blomquist skulle kunna extraknäcka som underhållare. Jag hade definitivt skrattat mig igenom en eventuell föreställning.

- Han tassar på bra där uppför backen...


- Den svenska lagledningen borde stå där med ett cigarettpaket nu!

- Precis som vi anade trippade han ikapp här - lätta ben!


- Har han fått en lucka till och med? Nej, Ousdal är rutinerad.


- Det är en bra medaljchans för Sverige även i det här loppet.

Och så min absoluta favoritreplik:

- Det här kan bli stora triumfer för det svenska vallateamet!

/A.

Kommentarer
Postat av: malin

Haha, ja det var riktigt roligt att höra tycker jag! Jag tycker att Erik gjorde ett toppenlopp med tanke på att han precis hade varit sjuk och inte verkade vara helt frisk ännu. Vad roligt det hade varit att göra något sådant. En riktig utmaning, en rolig utmaning. Jag vill också göra det.

2011-03-03 @ 22:07:19
URL: http://malingerdle.blogspot.com
Postat av: J

"Erik har ju fördel av bättre nummer, iallafall"

"Han har ju dessutom den där föreställningen ikväll, han kan ju inte vara ute där så länge"

"Det kan sluta med ett svenskt silver här också"

"Det är nog det som vart mest likt Hellner under det här loppet"



Är andra favoriter!

2011-03-03 @ 22:59:59
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0