Det är nära nu

Jag ser fram emot morgondagen så fruktansvärt mycket. Kan man skriva så, tro? Jag ser fram emot morgondagen så fantastiskt mycket, passar kanske bättre. Åker hemifrån direkt efter jobbet, mellanlandar i Borås och plockar upp Jacqueline och sedan bär det av mot Göteborg. Hoppas att min kära lilla vän håller sitt löfte om att hon verkligen hittar i Göteborg. Har kört bil där två gånger förut, och man skulle kunna säga att båda gångerna slutade med smärre katastrofer. Senaste gången skulle vi försöka ta oss till Majorna. Det tog 1,5 timme om jag minns det rätt. Ja, 1,5 timmes virrande i Göteborg alltså. Huvaligen, vad svetten rann vid Korsvägen och Nordstan - värre än värsta träningspasset!

Om vi nu virrar bort oss, vilket vi med största sannolikhet kommer göra, är det ändå värt det. Så länge vi befinner oss på plats framför scenen klockan 7 är jag glad. Hoppas innerligt på att få höra detta mästerverk:



/A.

Kommentarer
Postat av: Jos

Vinka när du rullar förbi!

2011-03-17 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0