9. Mina inspirationskällor

Äntligen en punkt på listan som känns inspirerande att skriva!

Jag inspireras av människor som verkligen brinner för någonting. För en åsikt, för en sak, för ett intresse... Sett till träningen finns det en man som verkligen inspirerar mig. Han inspirerar mig så mycket att tanken på Norrland känns lockande. Tanken på längdskidor känns lockande även om solen och våren finns utanför köksfönstret i exakt detta ögonblick. Allt tack vare Marcus Hellner, the one and only.


bild lånad från internet.

Andra som inspirerar mig är träningsbloggare. Miranda är en av dem. Att en "vanlig" människa kan ha så mycket energi till att springa och utvecklas på så kort tid är mer än inspirerande!

På det personliga planet, utanför träningen, är Ola Salo en person som inspirerar mig. Han har faktiskt gett mig betydligt bättre självförtroende än jag hade förut. Självförtroende nog att gå min egen väg utan att bry mig särskilt mycket om vad andra tänker. Blir jag sedd som en idiot, är jag en stolt idiot. En glad idiot. It takes a fool to remain sane.


bild lånad från aftonbladet.se.

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0