2. I mina öron när jag tränar

När jag är ute och springer har jag för det mesta lurarna med mig, men inte riktigt alltid! Om det är intervaller som gäller brukar iPoden/mobilen få stanna hemma, detta för att jag ska kunna höra pipen från käre Garmin. Vid distanspass är Ola Salo och compani mitt absoluta favoritsällskap. Är dock lite svårt att hålla nere tempot när Calleth you, Cometh I och de andra godbitarna med lite mer drag i spelas upp.

På långpassen finns det två olika alternativ. Antingen blir det sommarprat eller någon annan trevlig podcast, eller så blir det min urgamla, men än dock så härliga "springlista" som finns på min gamla mobil. Det börjar med Life on Mars, rullar vidare med lite Beatles och slutar till sist med Sahara Hotnights. En salig blandning helt enkelt, precis som jag vill ha det.

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0