Update

8,5 kilometer med fartökning på slutet. 46 minuter. Kändes bra i både kropp och själ då kroppen och benen fick springa på i valfritt tempo. Alltid härligt med sådana rundor. Det var i fredags det.

Igår var det match på programmet. Vinst med 4-1! :D Hur härligt som helst och för en gångs skull spelade vi riktigt bra! Det är så fantastiskt kul att spela fotboll när allting fungerar. Passningsspelet, närkamperna, målskyttet... Precis lika härligt som det är när det fungerar, precis lika frusterande är det när allting går fel oavsett vad man gör.

Nu hamnade jag här framför datorn istället för i löparskorna. Har jobbat delat pass idag och hade tänkt ta en runda efter att jag slutat ikväll. Skjuter faktiskt upp det till imorgon, har absolut ingen motivation just nu. I vanliga fall brukar jag strunta i det och ge mig ut ändå, men just ikväll struntar jag faktiskt i det. Regnet lockar inte det minsta.

Vad mer finns att förtälja? Något spännande är på gång inom kort, kan jag avslöja. Om det blir av, avslöjas nyheten till veckan.

To be continued... ;)

/A.

Kommentarer
Postat av: J

Hörru! Tala om nu! Iaf ett meddelande på Facebook!

2011-06-20 @ 03:36:17
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: lina

Oj vad spännande!! Ska bli kul och höra vad det är för något! :)

2011-06-20 @ 08:03:59
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0