Underbart och frustrerande

Vilken underbar dag! Sol och värme i överflöd! Tänk om man hade kunnat spara lite av värmen till ett senare tillfälle. Ta fram en liten burk solsken i november när snö och slask är allt naturen har att bjuda på. Det hade varit grejer det! Jag har iallafall njutit av den här eftermiddagen och tagit tillvara på solen så mycket jag har kunnat. Väcktes av mina brorsdöttrar när jag låg och solade, så efter det var det full rulle. Eller, inte för att jag ansträngde mig särskilt mycket, men så mycket sovande blev det minsann inte.

Senare ikväll var jag och kollade när mina kära lagkamrater fixade 3 poäng mot ett inte helt enkelt motståndarlag! Härligt! Mindre härligt att tvingas sitta vid sidan av planen och kolla på. Så otroligt frustrerande! Allt jag vill är att få träna - kan jag inte bara få göra det?!

Ingenting har gått enligt planerna hittills i år, när ska det vända?

Var tillbaka på jobbet idag efter några dagars sjukskrivning. Trots att det inte var någon lång arbetsdag känns det rejält i foten just nu. 6 timmar på hårt golv är kanske inte helt optimalt. Dagens bästa stund var helt klart den 15 minuter långa fikarasten. Kaffe och sittplats.

Dagens träningspass:
Drygt 500 meter på kryckor i extrem värme. Både jobbigt och svettigt.

Det var nog allt denna så kallade träningsbloggare hade att bjuda på i afton. Håll till godo!
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0