Stopp

Just nu skulle jag suttit på cykelsadeln och kämpat mig genom 15 mil. En halsfluss satte stopp för den saken.

Otroligt surt att inte kunna delta. Nu är det inte jag som är sjuk, utan Ida, men det drabbar oss båda. Är tacksam över att det inte är "riktiga" Vätternrundan idag. Tycker självklart ännu mer synd om Ida som ligger hemma och sjuk. Jag skulle ha kunnat cykla själv, men nej, det var aldrig något riktigt alternativ. Om det hade varit Vätternrundan som en del av Klassikern, hade jag cyklat själv alla gånger. Men Halvvättern var ändå mer som en kul grej och ingenting vi tog på så blodigt allvar, även om vi såg fram emot det väldigt mycket.

Nedrans, saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig. Saker och ting blir sällan som jag tänkt mig nuförtiden...

Nåväl. Nya tag, full fart framåt!

/A.

Kommentarer
Postat av: Running Karlsson

Jag måste träna mera cykel! Och simning!

2011-06-12 @ 17:19:41
URL: http://runningkarlsson.blogspot.com
Postat av: Anki

Vad tråkigt.. Fast hellre nu än nästa år..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0