Midsommarhelgen

Midsommarhelgen är över för den här gången, men rackarns vad trevlig den var!

Midsommarafton spenderades med tre förtjusande damer. Skratt och gråt, kan få sammanfatta den kvällen.

Midsommardagen spenderades med Britta och familj. Efter att ha ätit utsökt lasagne (finns det någonting godare?) åkte vi mätta och glada iväg till Växjö för att gå på bio. Jag tror att jag har varit på bio fler gånger i år än vad jag har varit sammanlagt under mina tidigare 19 år. Bio är min nya grej, verkar det som. Bad teachers, blev det den här gången. Kan meddela att jag inte stod för filmvalet den här gången heller.

Dagen då? Ett ord räcker - solen.

Helgens lilla minus syns på bilden nedan. Bilden ljuger dock lite. Den är tyvärr "ganska mycket blåare" idag. Nedrans fot!



/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0