Lattjo

Försökte förtränga cyklingen idag. Ägnade istället några timmar åt att spela fotboll. Eller spela och spela vet jag inte. Vi var fem stycken som lattjade en del. Inlägg, insparkar, straffar, nickar och så en hel massa försök att slå nya rekord i antal nickar och kickar till varanda. Tänk att man kan ha så kul med en boll!

Jag kom till och med ihåg att ta med mig kameran. Dessvärre är den nu helt borta. Kan omöjligt hitta den. Skulle verkligen behöva ha en sändare på min mobil, plånbok och kamera. Hur är det möjligt att vara såhär virrig? Det är ju nästan ett handikapp. Blir tokig på mig själv! Från och med nu ska jag bli lite halvt ordningsam och försöka ha hyfsad koll på mina saker.

Update:
Har nu letat efter kameran i 10 minuter. Verkligen letat överallt. Börjar fundera på om jag har tappat den...

Update nummer två:
Jag ger upp efter ytterligare 10 minuters letande. Bilder från dagens lilla träningspass kan eventuellt publiceras senare, om jag någontsin hittar kameran igen.

Införskaffade ett par nya löparskor igår, på Löplabbet i Jönköping. Jag kom dock inte riktigt överens med en ur personalen, mer om det vid ett senare tillfälle... Hoppas att rätt skor kanske kan hjälpa mina små vader lite. Det borde iallafall inte göra dem sämre. Eftersom löpningen stått stilla den här veckan med tanke på dagens inplanerade event är jag nu otroligt sugen på att springa. Kanske till och med kan få till ett litet pass innan jobbet...?


/A.

Kommentarer
Postat av: J

Har du kollat i bilen? :P

2011-06-13 @ 06:05:43
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0