Kom igen nu kropppen!

De senaste dagarna har jag spenderat all min lediga tid i solen. Otroligt skönt men samtidigt uttråkande. Jag vill så gärna springa en skön kvällsrunda, cykla några mil, åka rullskidor och skrapa upp knäna... Listan kan göras lång. Listan på saker jag för tillfället inte kan göra.

Kroppen motarbetar mig lite just för tillfället. Foten är fortfarande blå, svullen och öm, men inte nog med det. Kroppen kände att en förkylning med tillhörande halsont och feber skulle sitta fint nu. Därför har jag inte tränat sedan förra onsdagen. Mer än en vecka utan så mycket som en promenad.

Bäst att se det från den ljusa sidan! Hellre allt på en gång, än sjuk när foten återhämtat sig tillräckligt för att träning ska bli aktuellt.

Är mitt inne i ett långt arbetspass på två olika jobb. Efter 11 dagar i rad ska det bli skönt att åka iväg nästa fredag. Då väntar Åhus Beachsoccer. Kul att man kan vara med och spela...

Usch, så bitter jag låter. Så bitter jag känner mig. Det kunde varit så otroligt mycket värre! Jag ska verkligen inte klaga egentligen! 

Nu får det bli ändring på det här. Från och med nu ska jag bannemig vara skadefri, frisk som en nötkärna och närmast äckligt positiv. Juli har mycket att bjuda på! Många träningstillfällen, många grillkvällar och en The Ark-konsert som antagligen inte kommer göra mig besviken. 

Det mest somriga som finns är nog Allsång på Skansen. Missade det i tisdags, men såg reprisen igår. Min fd. idol Måns skötte sig alldeles utmärkt tycker jag. Äntligen är Anders Lundin ersatt av någon som faktiskt kan sjunga!


Inte helt otippat är detta en bild lånad från internet. från nwt.se, närmare bestämt.

Nu blir det snart jobb. Hoppas på mycket trevlig folk i rörelse! Ha det härligt! :)

/A.
 


Kommentarer
Postat av: Yllet

Vadå fd? Du tjatar ju om honom varje dag ;)

2011-07-01 @ 13:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0