Besök hos frisören

Min privatfrisör Jay-Day håller just nu på att färga mitt hår. Diskuterar livskriser, existensångest och dödsångest på samma gång. Det har en tendens att alltid bli såhär när vi träffas.

Det är just nu fruktanvärt här. Det kliar och sticker så mycket min hårbotten att jag bara vill försvinna från jordens yta. Inser nu att jag nog måste ha bränt mig igår och att färgen nu absorberas av den brända ytan. Jacqueline säger just nu den klassiska raden "Vill man vara fin får man lida min. Det är inte kul att bli fin, men det är kul att vara fin." Ja, hon lade såklart till en egen liten touch på det gamla talesättet.

Nästa lördag ska vi träffa både Håkan och Ola Salo. That's the plan. Hoppas innerligt att det inträffar. Då äntligen kan man gå med i facebook-gruppen "Det gör ingenting för vi har träffat Ola Salo"

Fy tusan vad det svider nu alltså. Överdrivet mycket. Det känns inte bra alls. Kanske tappar all min hud. Vem vet? Jag vet alldeles snart, om cirka tio minuter.

To be continued...

Update:
Det har slutat att svida och klia. Puh. 

/A.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas nya hårfärgen blev bra..:)



Ligger lite efter med svar på mina kommentarer men travet är ett extrajobb jag har så inte fritid... Tänkte sluta när jag var färdig med skolan och började jobba heltid men hoppas fortfarande in större dagar och vid behov...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0