OS-krönikan

Jag har nu ägnat en timme åt att kolla på OS-krönikan. Vilken krönika sen! Fantastiska minnen från ett fantastiskt mästerskap. Det var under OS 2010, som Marcus Hellner råkade bli min absoluta favorit av alla tänkbara idrottare. Det mest minnesvärda är helt klart den underbara laginsatsen av Marcus Hellner och Anders Södergren, när de bromsade upp farten för Johan Olsson. Var det inte fantastiskt gjort, så säg?

Hade jag börjat åka skidor som 5-åring, då hade längdskidåknings-Sverige sett annorlunda ut idag, vill jag lova. Jag önskar jag hade fått chansen... ;)

Mister Hellner och Mister Olsson var ju med i Brothers reklamkampanj för ett tag sedan. Underbara skidåkare!

Kolla in det här.




/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0