Planering i omklädningsrummet

Nu är dagens träningspass avklarat. Efter en lång arbetsdag åkte jag direkt till fotbollsträningen som innehöll löpning i backe och lite styrka. Vi var tyvärr bara fyra personer som fullföljde löpningen, men jag tycker vi fixade det fint, vi tappra fantastic four! ;)

Det var uppvärmning följt av 1000 meter långa intervaller i backe och två snabba ryck i 100 meter och sedan sakta jogg tillbaka till ursprungsläget. Sammanlagt blev det 3,5 kilometer i varierande tempo. Min bästa tid i backintervallen var 4:18, vilket skvallrar om den mindre härliga form jag befinner mig i. Men det är ju trots allt bara januari, många träningspass kvar innan jag ska befinna mig i mitt livs form!



Avslutar med en härlig kommentar i omklädningsrummet efter dagens träning. Hanna, som är lagets virrigaste och som aldrig passar tider och aldrig kommer i tid (no offence, Hanna, vi gillar dig ändå) har skaffat en iPhone och har fått för sig att hon ska bli ordningsam, planerande och lite ordentlig sådär. Vår kommande lagfest diskuteras, Hanna kollar i mobilen och säger, helt seriöst: Nu har jag planerat in lagfest här, från klockan 21.00-05.00. Det är ju alltid bra med planering, låt oss nu hoppas att vi väljer just 21.00-05.00, annars spricker ju planeringen totalt, haha...

Nu, Idrottsgalan.
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0