Slarvig

Eftersom jag tappat bort alla sladdar man över huvud taget kan slarva bort till mobilen, skickade jag iväg en liten beställning till Apple igår. En iPod shuffle är snart i min ägo. Med bästa tänkbara gravyr på baksidan.




Jag ser verkligen fram emot att få springa omkring med den här snyggingen fastknäppt på jackan. Med The Ark i lurarna. Och The Hives. Och Queen. Och Kent. Och annan härlig musik som uppmanar till att springa på. Nu ska jag bara försöka förstå hur iTunes fungerar också. Om man ändå vore teknisk. Eller kanske bara normalbegåvad när det gäller datorer... Det hade verkligen underlättat.

/A.

Kommentarer
Postat av: Marieh

Itunes är inte så himla krångligt faktiskt. Jag tyckte det verkade sjukt svårt i början men när man väl börjat med programmet så är det ganska så enkelt. =)

Hade ingen aning om att man kunde gravera sin Ipod. Jag köpte en ny för några veckor sedan och hade jag vetat det så hade den också fått en liten "tatuering". Härlig text du valde.

2011-01-26 @ 20:09:11
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com
Postat av: Sofia

ja, vi pratade om det här igår.. tycker fortfarande att det borde stå Yllet

2011-01-26 @ 20:33:47
URL: http://ylletrojans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0