RefteleÅs

Som jag tidigare har nämnt har jag spelat fotboll så länge jag kan minnas. Jag har under hösten inte känt något som helst sug efter fotboll, men nu börjar det komma tillbaka igen. Tänk er en tidig vårdag, lite småkylig luft, underställ och pannband på, och så de här underbara människor på planen...



Efter sista matchen, seriesegrare 2010



Åhus, 2010

Vi har aldrig haft så bra sammanhållning som nu. Vi är så mycket mer än bara ett fotbollslag som pratar fotboll i omklädningsrummet efter träning och match. De flesta lag tror jag har olika grupperingar, som egentligen bara blir till ett på fotbollsplanen. Lite så har vi haft det tidigare år, men nu är det någonting helt annat. Alla pratar med alla och det spelar ingen roll vem man sitter jämte i bilen på väg till match eller vem man hamnar med i två-och-två-övningar. Vi har blivit ett sammansvetsat gäng - och tusan vad jag gillar det!

/A.


Tack för bilderna, Ohlin!


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag gillart :D hihi

2011-01-04 @ 11:06:54
URL: http://jlohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0