Nu nedrans, är jag on fire!

Slut på gnäll, nu är jag fit for fight igen!

Jag var och besökte mina härliga lagkamrater på väg hem från jobbet innan. För en gångs skull var jag lite smart, och valde att inte träna idag. Det hade faktiskt fruktansvärt dumt, men ack så lockande det var. De körde mitt absoluta favoritpass när det gäller försäsongsträning - konditionsträning i backe!

Att springa upp och ner i den långa, härliga backen och få sträcka ut benen efter snart en veckas sjukdom, känns som en dröm. Åh, vad jag längtar. Jag ska dock vänta någon liten dag till, idag är ju trots allt första dagen som feberfri.

Något annat som lockar är skidor. Snälla snö, stanna kvar ett tag till.


Den lilla röda människan inte alls störande, inte alls...


Hoppas att er måndag varit finfin, och att morgondagen blir minst lika bra!

/En optimistisk A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0