Nike

Shop Nike for shoes, clothing & gear at www.nikestore.com

Nike har så mycket snyggt just nu. Eller ja, typ alltid. Den här löparjackan hade jag kunnat tänka mig att ha på mig i vår. Eller, hade kunnat tänka mig, var kanske fel uttryckt. Jag hade faktiskt kunnat tänka mig att springa omkring i den utan några problem alls.

Det är väldigt dumt att vakna för sent för att hinna springa innan jobbet, men för tidigt för att inte hinna slösurfa lite. Attans, nu vill jag ju ha den där snyggingen.

/A.

Kommentarer
Postat av: J

Förlåt att jag är lite petig med ordvalet, men menar du inte "för tidigt för att hinna slösurfa"? :P



Hoppas allt är bra och att träningen går perfekt! :)



<3

2011-01-18 @ 19:17:20
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0