Mindre härlig känsla

Veckans sista träningspass är nu avklarat. Jag kan dessvärre inte påstå att det var någon träning som går till historien. Det var faktiskt inte alls kul idag. Inomhusfotboll har aldrig varit min grej, jag vill ha stora ytor att springa på, men just idag var det extra segt. Vi körde lite löpning i början av träningen. 1 minut med 30 sekunder gåvila, 7 gånger. Efter en liten vattenpaus körde vi sedan 30 sekunder löpning, 15 sekunder vila, även det 7 gånger. Sist av allt var det 1 minut, fullt ös, som gällde. Mina ben stumnade dock totalt på slutet, och både hjärta och lungor ville ut ur bröstet. Ingen skön känsla alls idag...

Hur som helst. Slut på klagan. Imorgon är det nya tag - ny vecka, nya möjligheter.

Under veckan som gått har jag lyckats skrapa ihop...
- 28,4 km löpning
- 30 minuter styrketräning
- 1,5 timme inomhusfotboll
- 30 armhävningar/40 dips varje dag

Nu ska jag leta igenom hela huset på jakt efter godis - tusan vad godissugen jag är. Håll tummarna för att jag lyckas.

/A.

Kommentarer
Postat av: malin

Det ser ut som om att du har fått ihop en bra träningsvecka. Lite avundsjuk är jag allt på dina kilometrar....

Sv. Ja det kan bli lite svårt ibland. Men att kombinera t.ex. gymträning med löparintervaller är en bra idé också får det nog bli en liten omredigering i mitt träningsschema ;)

2011-01-30 @ 20:00:32
URL: http://malingerdle.blogspot.com
Postat av: Marieh

Bra vecka du fått ihop! Lycka till med godisletandet, hoppas du hittade något. =)

2011-01-30 @ 22:16:50
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0