Ingen dans på rosor, precis...

Som den inbitne bloggare jag nu börjar bli kommer här lite siffror från dagens pass:

Tid: 34:00 min
Distans: 5:98 km
Medeltempo: 05:41 min/km


Jag hade visst råkat förtränga gårdagens cirkelträning. Det var inte några lätta ben som flög fram på de isiga vägarna idag, kan jag meddela. Dagens pass var inte precis a piece of cake, inte en dans på rosor och inte heller lätt som en plätt. Någon som testat att springa med vikter på fötterna? Jag har inte testat, men kan tänka mig att det känns ungefär som det gjorde idag... T-u-n-g-t.

Tack för mig, hej.

/A.



Kommentarer
Postat av: J

Sno Anders Timells repliker sådär utan att starta Hej, hej, hej är ej okej! ;) haha. Och tror det kan vara bra för dig att springa med vikter på fötterna, för tänk vad lätt det kommer gå att springa när du väl tar av dig dem! :)

2011-01-14 @ 22:06:58
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag hade faktiskt tänkt att ge dig vikter till fötterna i födelsedagspresent ;D

2011-01-15 @ 19:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0