Ingen älg, ingen Björn

Nu har jag absolut inte tid att sitta vid datorn. Ändå sitter jag här. Och bloggar. Vad händer med mitt liv?

Har precis slängt i mig några mackor. Jobbade till klockan fyra, sedan blev det en liten runda på vägarna med min bästa kompis Garmin. Lyckades få med mig Britta på 3 kilometer i mitten av passet. Alltid lika trevligt med sällskap!

Nu är det lagfest som står på programmet. Ska vara klar att åka om ungefär en timme. Då ska träningskläderna och reflexvästen förhoppningsvis vara ersatta av något lite mer passande. ;)

Hade tänkt hänga med ut på Björn Rosenström. Har dock ångrat mig. Insåg att det inte är värt att lägga ut 200 kronor för att se en artist (?) vars texter så dåliga att man skäms (ja faktiskt). Kvällen kommer bli kalas ändå, med härliga lagkamrater, utan vare sig älg eller björn. Det är visst inte bara Rosenströms texter som är så dåliga att man skäms. Mina så kallade ordvitsar är inte heller riktigt okej ikväll, hehe.

Dagens pass:
Tid: 34:49 min
Distans: 06:00 km
Medeltempo:
05:47 min/km

/A.

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: håller helt med dig! man måste ju kunna vara lite trevlig :) haft en bra dag ? kram

2011-01-29 @ 18:22:57
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Postat av: Anonym

kika gärna in på min blogg :D

2011-01-29 @ 19:59:01
URL: http://amandanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0