Hemma

Jaha, då var man hemma efter en underbart härlig nyårshelg spenderad i Idre. Vi åkte hem igår vid klockan tre, efter att liftarna stängt för dagen och kom hem lite efter midnatt. Gårdagens skidåkning var helt underbar! Solen sken, utsikten var fantastisk, backarna var härliga, benen gjorde inte fullt så ont som tidigare och vi ramlade i liften. Något orutinerat, men ändå kul på något sätt, hehe.



Nu är det alltså måndag igen, helgerna är slut och ledigheten likaså. Jag har fått min beskärda del av utförsåkning för det här året, och ska nu koncentrera mig på en annan sorts skidåkning. Idag ska jag njuta av min sista lediga dag- målet är att vara åtminstone lite effektiv. Om Ida kan, blir det eventuellt en runda till Nässjö för att leta längdskidor. Sedan bär det av till Johanna för en hej-då-kväll, eftersom hon åker till USA på onsdag.

Det var nog allt för den här gången, nu blir det mer kaffe. Tack för mig, hej.
/A.

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja helt underbart :D

Att du har skaffat blogg också Alek! den ska följas vill jag lova :D

2011-01-03 @ 13:03:52
URL: http://jlohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0