Härliga helg, ta inte slut!

Det har varit en underbar helg mestadels spenderad med Erika och Viktor. Eller, med hela orkestern såklart, men jag har mestadels "hängt" med dem. Umgåtts, heter det kanske. Hur som helst, det har varit en toppenhelg, känns lite vemodigt att man aldrig mer kommer få höra Empty Chairs at Empty Tables. Det var helt klart konsertens höjdpunkt, när den unge musikalartisten tog i från tårna - fy tusan vilken röst den killen hade!

Oh my friends, my friends forgive me,
That I live and you are gone.
There's a grief that can't be spoken,
There's a pain goes on and on.


Leta upp denna fantastiska låt på Spotify, för den är verkligen fantastiskt! Har jag nämnt hur fantastisk den är, förresten? ;)

Nu ska jag sova och fundera på hur jag ska göra för att kunna bli musikalartist. Om inte längdskidåkningskarriären går som planerat, vill säga...

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0