Hallå kroppen, vad håller du på med?

Jag förstår mig inte på min kropp. Innan jul hade jag feber och var förkyld. Febern försvann och jag var pigg under hela nyårshelgen och dagarna innan dess. I onsdags fick jag feber igen. Spenderade den lediga torsdagen framför tvn med min bästa kompis alvedon - han är snäll han. Kände mig sedan bättre och hade en fullspäckad och extremrolig dag framför mig idag. Vad händer? Feber såklart.

Adjöss med äventyrsbad. Får se om jag orkar med att ses ikväll. Kroppen? Hallå? Vad håller du på med? Håll dig frisk, tack!

Det mest irriterande är såklart att jag inte kan träna. Istället för att bygga upp grymt starka muskler (hehe) och en kondition som sällan skådats av denna värld, tappar jag i vikt då all mat är ungefär lika lockade som bruna bönor. Jag vill inte bli något benrangel, jag vill bli stark. Muskulös.

Dagens klagoinlägg är därmed avslutat.
Nu ska jag sluta vara pessimistisk - livet är ju ganska härligt ändå.


Kika gärna in till Johanna förresten. Den modiga madamen råkar vara en av mina bästa kompisar, och befinner sig nu i USA. Spänningen är på topp.

/A.

Kommentarer
Postat av: Stackars Alek:( Du behövde kandke varva ner lite, då brukar den förnuftiga kroppen säga ifrån. Tack för hälsningen från P förresten:) Helén

2011-01-08 @ 13:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0