Fredrik Wikingsson

Jag är jätteförvirrad. Fredrik Wikingsson är tydligen i Gisleparken på ett event för högstadiet. Varför går inte jag på högstadiet? Kan jag låtsas gå på högstadiet? Eller bara dra dit ändå? Åh, Fredrik Wikingsson! I Gislaved! Hur galet är inte det här?!

Jag fick panik här nu. En av Sveriges två stoltheter inom tv-branschen befinner sig just nu två mil ifrån mig. Och jag ska iväg och träna.

Träna ja. Klockan elva blir det träning på gymmet, ska bli kul! Tror att det var box som stod på schemat idag, känns lite spännande. Jag har just för tillfället så mycket energi i kroppen att ett sådant pass skulle passa mig bra. Bara tanken på Fredrik Wikingsson ger energi som räcker till en hel veckas träning. Minst.

Jag inser att det här låter sjukt. Att det faktiskt är lite sjukt. Men är man ett Filip&Fredrik-fan så är man, och då finns det inte mycket att göra åt saken.

Nu ska jag boxas. Bli svettig, bli trött, bli stark.




/A.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hallå! Jag gillar också Fredrik och hade nog sprungit de dära två milen och spanat in honom :)



Nice blog by the way!



/Mia

2011-01-22 @ 10:52:23
URL: http://www.menmia.se
Postat av: J

Jag hade väldigt, väldigt gärna velat vara där!

2011-01-22 @ 17:02:18
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0