En flashig sammanfattning

Här tänkte jag egentligen gjort en liten flashig sammanfattning av träningstimmar och kilometrar under vecka 3. Jag tänkte om. Jag väljer istället att fokusera på känslan.

Känslan under veckan har varit bra. Lite träningsvärk hit och dit, men det är ju ändå en ganska härlig känsla. Välkommen-fredag-passet med Malin gjorde att hela veckan blev bra, rent träningsmässigt. Känslan var tillbaka! Jag är tillbaka!

Nu har jag kickstartat veckan med en apelsin efter frukosten. Kroppen borde tacka mig för de extra vitaminerna! Ingen mer förkylning på några år nu, tack! 

Vecka 3 var en bra träningsvecka. Vecka 4 ska bli ännu bättre - nu kör vi!
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0