Effektiv afton

Hem från jobbet, in med de inhandlade varorna i kylskåpet. Därefter ut med Garmin på altanen för att söka satelliter. Under tiden byttes arbetskläderna ut mot underställ, pannlampan letades upp och pulsbandet kom på sin plats. Fem minuter efter att jag parkerade bilen på uppfarten befann jag mig på samma ställe igen, liggandes på marken på en isfläck. Mitt i denna extrema effektivitet hade jag lyckats förtränga att det faktiskt är is och snö på vägarna fortfarande. Typiskt.



Tid:
27:34 min
Distans: 5:15 km
Medeltempo:
05:21 min/km

Trots den urusla början blev det en härlig liten tur innan det var dags för en übersnabb dusch och matlagning. Kycklinggratäng, ris och sallad stod på menyn denna afton, och resultatet blev faktiskt riktigt gott! Jag tänkte dock inte riktigt på att små sår på händerna i kombination med chili inte är något superkombination. Resultat: Smärta.



/A.


Kommentarer
Postat av: J

Maten ser sjukt god ut! :)

2011-01-18 @ 21:29:56
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha :) var du stressad när du skrev detta? det gick iaf fort att läsa.

2011-01-19 @ 15:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0