Dagen till ära

Dagen till ära blev det en trevlig löprunda med Ida, min partner i Klassiker-projektet.

Ida hade kanske tänkt sig några färre kilometrar än det till slut blev, men med lite övertalning, lite småfula knep och vita lögner (nej, det är inte 250 meter förrän stolpen där borta, jag lovar!) för att skrapa ihop liiiite extra distans visade Garmin 7:12 km när vi var tillbaka på parkeringen där vi startade.



Ida var nöjd efter avslutat pass!




Undertecknad, nöjd och glad!


Vi diskuterade lite om vårt framtida projekt. Ida tror att Vätternrundan blir värst, men jag tror helt klart Vansbrosimmet. Har ju som sagt en bit kvar när det gäller simningen. Huvaligen!

Tid:
40:42
Distans: 7:12 km
Medeltempo: 05:44 min/km

Nu, snabbt in i duschen och iväg till orkester. Ha en härlig torsdagkväll! :)

/A.

Kommentarer
Postat av: J

Jag tror Lidingöloppet hade vart värst för mig... :P

2011-01-27 @ 19:35:44
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: karin

Ida har helt klart rätt. Erkännas ska att jag aldrig varit dum/modig nog att göra klassikern ;-) MEN det är stor skillnad på 3km (varav en hel del nedströms) och 300km. Jag tycker mer om min rumpa än att utsätta den för det...

Vasaloppet är säkert bitvis jobbigt, men nog jättekul! Lidingö är ett kalasarrangemang, superkul! Fast vet du var som kommer att vara jobbigast? Det ni tror är jobbigast, eller hur?

2011-01-27 @ 20:37:14
URL: http://karintanker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0