Håll nu vad ni lovar, Tasteline!

Jag har nu satt degen till ett enligt Tasteline Fantastiskt gott bröd. Om det mot all förmodan inte visar sig vara just fantastiskt gott, blir jag faktiskt lite besviken. Det är inte varje onsdagkväll som spenderas vid bakbordet med mjölsorter som enda sällskap. Jag tror dock inte att jag kommer ångra mig när det imorgon blir dags för frukost med purfärskt bröd.

Dagen blev inte riktigt som planerat. Efter jobbet passade jag härliga brorsdöttrar, och den planerade träningstiden med Ida blev inställd. Eller snarare framflyttad. Eftersom vi båda två råkar bo på landet, är gatlysen ingen självklarhet. Mörka vägar med skog vid sidan av vägen är inte alltid jättelockande, speciellt inte med tanke på alla älgar och vildsvin som behagar att befinna sig i våra trakter nuförtiden... Men jag är inte sämre än att jag kan ändra på mig! Morgondagens planerade vilodag blir istället en riktig prövning med mitt absoluta hatpass - morgonjoggen. Denna onsdagkväll blir därför helt träningsfri och ägnas åt brödbak.

Medan degen jäser blir det läsning av Runners World och en kopp kaffe - onsdagar är inte så pjåkiga trots allt.

/A.

Kommentarer
Postat av: Jess

SV: Visst känns det vemodigt! Kommer verkligen sakna The Ark! Vilken härlig blogg du har btw, bli riktigt motiverad att träna :)

2011-01-19 @ 22:49:20
URL: http://jessinlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0